بازی Big Walk در سبک همکاری برای کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش کلوب آگهی، شرکت سازنده بازی محبوب پنیک (Panic) و Untitled Goose Game گفت که در حال ساخت یک بازی نو به نام بیگ واک (Big Walk) است. این بازی در سبک چند نفره و همکاری بوده که تمرکز اصلی آن در کار تیمی و صحبت کردن است. هنوز تاریخ رسمی دقیق بازی بیگ واک اعلام نشده ولی در سال 2025 میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Big Walk در سبک همکاری برای کامپیوتر معرفی گردید

در جهانی گیمینگ از بازی های تیمی استقبال خوبی می گردد. به علت اینکه این بازی ها تمرکز روی همکاری و انجام مأموریت های مختلف دارند که یک تجربه بسیار جالب و بامزه را به کاربران ارائه می دهد. حال شرکت سازنده بازی پنیک یعنی شرکت هاوس هاوس (House House) تصمیم گرفته وارد جهانی این سبک از بازی ها گردد.

بازی بیگ واک در سبک چند نفره و همکاری است که تمرکز اصلی آن روی گفت و گو و کار تیمی است. شما باید کوشش کنید تا کارهای مختلفی در این بازی انجام داده و چالش های مختلف را به سرانجام برسانید. جهانی بازی نسبتاً گسترده است. در نتیجه شما باید در این جهان گشته و کوشش کنید راه خود را به سمت مقصد و انجام کارهای مختلف هموار کنید.

نکته اصلی این بازی ارتباط با یکدیگر است. در نتیجه ابزار مختلفی در آن وجود دارد که شما می توانید با هم تیمی های خود ارتباط برقرار نموده و به برترین نحو مراحل را به اتمام برسانید. در بازی ابزار مختلفی وجود دارد که در برقراری ارتباط به شما یاری خواهند کرد. به علت اینکه امکان دارد که به صورت ناگهانی ارتباط شما با هم تیمی ها قطع گردد و شما مجبور شوید، با استفاده از ابزار دیگر با یکدیگر صحبت کنید.

بازی بیگ واک فقط برای ماجراجویی نیست بلکه در این بازی فرصت بسیار خوبی برای گشت و گذار، نشستن و وقت گذراندن با دوستان وجود دارد. شما می توانید به صورت مجازی ساعت ها به کارهای مختلف با دوستان خود بپردازید و از گذراندن وقت خود با این افراد لذت ببرید.

بازی بیگ واک ایده ساده و جالبی دارد. در اصل شرکت سازنده کوشش نموده تا سادگی طراحی خود را در این بازی پیاده نموده تا کاربران در عین سادگی، تجربیات زیبا و مختلفی داشته باشند. ایده این بازی اگر در دوران قرنطینه و کووید 19 پیاده می شد، جذابیت بسیار بیشتری داشت ولی امکان دارد که با ایده و طراحی خاصی که دارد در حال حاضر هم عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1402 بروزرسانی: 22 آذر 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2267

به "بازی Big Walk در سبک همکاری برای کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Big Walk در سبک همکاری برای کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید