مبارزه خرس گریزلی با گله گرگ ها برای دفاع از لاشه گوزن

به گزارش کلوب آگهی، بیشتر ویدیو های حیات وحش فوق العاده به وسیله افرادی ثبت می شوند که عاشق ماجراجویی هستند، اما حالا هواپیما های بدون سرنشین با این امکان که به ما اجازه می دهند نگاهی اجمالی به زندگی بدون دخالت انسان داشته باشیم، بازی را تغییر داده اند.

مبارزه خرس گریزلی با گله گرگ ها برای دفاع از لاشه گوزن

البته به نظر می رسد بعضی از حیوانات مانند کیمن و بوقلمون ها چندان علاقه ای به هواپیما های بدون سرنشین ندارند، اما وقتی به درستی از آن ها استفاده شود، می توانیم شاهد منظره ها باورنکردنی باشیم، مانند این عکاس حیات وحش که در ماه اکتبر در دره کیتیمت، بریتیش کلمبیا، کانادا ثبت شده است.

در این ویدئو لاشه ژولیده یک گوزن گاو نر را می بینیم که یک گریزلی در 3 تا 4 روز گذشته از آن تغذیه نموده بود، طبق توضیحات ویدیو، زمانی که دسته ای از گرگ های خاکستری برای امتحان کردن غذا ظاهر شدند. این گرگ ها به نظر من بیشتر شبیه کایوت ها هستند.

صرف نظر از این، داستان این چهار تا از این سگ های وحشی به سه قسمت تقسیم می شود و قسمت اول از زمانی شروع می شود که ظاهر شدند و شروع به کوشش برای رسیدن به لاشه کردند در حالی که گریزلی برای فرار از آن ها به عقب و جلو می رفت.

در نهایت، گرگ ها مقداری فضا به گریزلی می دهند و او یک تکه دیگر از لاشه گوزن را جدا می نماید و شروع به راه رفتن به سمت ردیف درخت می نماید تا در آرامش غذا بخورد، که بدیهی است که گرگ ها را دوباره به ترکیب دعوت می نماید.

چهار گرگ دور گریزلی حلقه می زنند تا سعی نمایند قطعه او را بدزدند قبل از اینکه گریزلی دوباره به سمت آن ها پراکنده شود.

ویدئوبا گریزلی شروع می شود که در دید نیست و گرگ ها به نوبت غذا می خورند و بقیه نگهبانی می دهند. گریزلی ظاهراً از ناکجاآباد برمی شود، که گرگ را فراری می دهد تا دوستانش را بیاورد و به زودی به میدان اول برمی گردیم و دسته در حال مبارزه با گریزلی برای یک تکه گوشت فاسد هستند. گریزلی در این مسابقه برنده می شود و از غنایم برنده لذت می برد.

منبع: سانا

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1402 بروزرسانی: 24 شهریور 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2256

به "مبارزه خرس گریزلی با گله گرگ ها برای دفاع از لاشه گوزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه خرس گریزلی با گله گرگ ها برای دفاع از لاشه گوزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید