نشستن پشت فرمان یک خودروی 4 میلیون دلاری چه حسی دارد؟ ، عکس

به گزارش کلوب آگهی، به لطف قیمت بسیار بالای 4.4 میلیون دلاری و فراوری محدود 40 دستگاهی، تعداد کمی از مردم این شانس را خواهند داشت که پشت فرمان یک بوگاتی بولاید بشینند. اما لوکس ترین برند سوپراسپرت ساز دنیا به تازگی مجموعه ای از تصاویر نو منتشر نموده که حداقل به ما که میلیاردر نیستیم یاری می نماید تصور کنیم که نشستن در صندلی فیبرکربنی بولاید چه حسی دارد.

نشستن پشت فرمان یک خودروی 4 میلیون دلاری چه حسی دارد؟ ، عکس

امیرمسعود عابدین: اگرچه بولاید بر اساس پلتفرم شیرون ساخته شده است، اما در داخل بسیار متفاوت به نظر می رسد، چرا که به شدت از دنیای موتوراسپرت ها الهام گرفته است، علی رغم اینکه بوگاتی در آنجا حضوری ندارد!

این فرمان، یک فرمان X شکل باورنکردنی است که طراحی آن شبیه به آنچه در مسابقات استقامتی دیده می گردد، است. پشت آن یک مجموعه ابزار مستطیلی شامل سه صفحه نمایش دیجیتال مربعی شکل وجود دارد که اطلاعاتی مانند زمان دور زدن و نیروهای G را نشان می دهد که در یک قاب قرار گرفته اند.

دو جفت لوله اگزوز در دو طرف کنسول، در واقع دود موتور 8 لیتری W16 با قدرت 1578 اسب بخار (1600 اسب بخار) را وارد کابین نمی نمایند؛ بلکه هوای خنکی از یک سیستم کنترل تهویه مطبوع جمع و جور که شما را در مسیر هوشیار نگه می دارد، از آن بیرون میاید.

بدنه مونوکوک کربن آن نو است و طوری طراحی شده که پاشنه های راننده بسیار بالاتر از شیرون قرار می گیرند و موقعیتی را برای رانندگی به ارمغان می آورند که راننده لمان آن را تشخیص می دهد.

صندلی هایی که می توان آن ها را با روکش های چرم، جیر یا آلکاناتارا پوشاند، در جای خود ثابت هستند و رانندگان با حرکت دادن پدال ها موقعیت عالی خود را پیدا می نمایند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2265

به "نشستن پشت فرمان یک خودروی 4 میلیون دلاری چه حسی دارد؟ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشستن پشت فرمان یک خودروی 4 میلیون دلاری چه حسی دارد؟ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید